Kartick blir vår femte medarbetare sedan pandemin startade. Han kommer att ingå på konsultsidan via Agea och jobba för oss mot vår kund Smart Cash. Syftet med uppdraget är att stärka kundens framgångsfaktor ytterligare, vilket är att vara den bästa leverantören i Sverige för hantering av kassasystem. Detta samarbete är otroligt roligt av flera anledningar, men särskilt då vi älskar att gynna lokala företag i Norrköping under tuffa och oroliga tider.
Visste ni att vi också hjälpt Smart Cash att skapa en hemsida och att de använder sig av TimeWinder för att hantera intern tidrapportering? När vi nu även kompletterar med Kartick som konsult hos dem blir de en helhetskund hos oss på Digitalcap. Det förtroendet tackar vi för!
Smart Cash har lyckats med sin affärsidé sedan starten och fortsätter att ta sig in på marknaden runt om i Sverige. Företaget drivs av duktiga och kreativa entreprenörer och vi ser fram emot att följa deras resa. Läs gärna mer om företaget på www.smartcash.se
Smart Cash är en trogen och lojal kund och det är så vi gillar att jobba och vår styrka ligger i att vi kan vara en helhetsleverantör oavsett vad ni behöver hjälp med.